venerdì 19 giugno 2009

Esam'e cuscienza




“…sei tutta la mia vita,
il mio più grande bene,
mi dai una gioia infinita,
con te sento un’ amore,
immenso quando ti stringo
al cuore.
L’eco d teli parole,
ho sempre nella mente,
e spesso mi domando
se furono per me…”


Che me discist’à ffà
te voglio bbene
si ‘rint’ò core
‘n’at’ammore tiene ?
Che t’ astignist’à ffà
dint’à ‘sti bbraccia
facenneme sunnà
sunno d’ammore ?
Pecchè, oggi, te sento forte
‘djnt’è vene
si po’ ‘st’ammore no'
nun era overo ?
Pecchè
chist’uocchie,
‘sta vocca,
chesta faccia
'a me nun pozzo
alluntanà ?
Che femmena si tu'
si t’’e scurdato
‘o fuoco
'e chisti vase
appassionate ?
Che core,
che cuscienza
tiene ‘mbietto
quanno,
mettenneme d’a parte.
te vas’a vocca
‘e n’ato nammurato ?
Che male
t’aggio fatto
si ‘a cagn’’e
tant’ammore
me faje suffrì
‘sti pene amare ?
Nun sinte
‘mpietto ‘a tte
‘na ribbelliona
quanno te stigne
‘rint’e braccia
e ‘nato, tradenno
chello che chiammave
passione ?
Mò comme
me vien’a dì
ca’ me vuò bene
e che me rappresenta
chesta vita
si po’ ‘ nzieme cu’ ‘ nato,
sfuoco l’ardore
e chist’ammore ?
Nun siente
'ca' ’sti core
sogo nate
pè stà ‘nzieme
l’uno cu’’lato,
pe’tutt’a vita,
pe’ l’eternità ?
Pecchè tanti bucie,
tanti spergiure,
dimmello si fra nuje
tutt’è fernuto,
nun mettereme ‘cchiù
spine dint’o core,
‘ossaje ca’ senza e te…
io me ne moro.

1 commento:

  1. Sono vere e proprie parole del cuore a costruire la tua intensa scrittura. Collochi l'amore al centro di un universo condiviso in ogni sua forma fra gioia ed ombre, rivelando uno stato d'animo tormentato, alla ricerca di un amore che allo stato appare non sufficientemente ricambiato.
    La tua è una poesia che dilaga di una struggente malinconia, anche se poi, con un guizzo inasppettato, ti proietti in un mondo di speranza.

    RispondiElimina