sabato 16 maggio 2009

Sta cosa nun è cosa



A quanno a veriste tu
cchiù nun arragiuno
penziero mio.
M’a mietto annanze
e po’ t’a pigle
e, ancora,
m’a tuorno a ripurtà.
Io, cu' 'a fantasia
l’astregno 'a mmè,
l’accarezo 'a faccia,
a vaso cu' passione.
Inzomm’a tanno
tu nun me raje ripuoso,
ma 'o vuò capì,
'o vuò capì
can un è cosa ?
Perciò fermate
arripuoso
e famm’arrepusà.
Ossaccio chella
me piace,
ten’o core
chine e belli cose
e chisà quanta felicità
ca' me putesse rjalà,
ma già t’aggiu ritto
nun è cosa,
perciò penziero mio
cagne penziero,
scuordalo st’ammore
e fammela scurdà.
E’ ghjà statte cuieto,
ossaje che mele
le farrja
si sulo le ricesso
chello ca penz’ io.
E mo, mo accummience
nata vota ?
Nun si stanco ancora,
nun te stanco
e essere cacciato ?
Gesù cumme me sabatte
o core, ma che rè,
che sarrà,
e pecchè m’avvampo
e 'sta manera
si sulo cu o penziero
a sto a penzà ?
Penziero,
penziero
mio c’a maccumpgne
sempe, tutt’e juorne
o vvì che me cumbini ?
Ma io t’arringrazio
pecchè me faje turnà
guaglione,
me faje turnà
a campà,
me faje pruvà
l’ammore.
Ammore,
parole chiena
e sentimento,
chien’e passione,
c’aunisce cu' nu vaso
doje pezone,
ca faje e duje
destine uno sulo,
tu si a chhiù bella
d’e parole,
tu misch’o sango
rint’e vener
e spanne 'o sole pure
quanno fore chove.
Ammore
ca' nsce dint’o core
ca' quanno si sicure
nun t’arrienne,
nun bade a dò vaje
o a chi te piglie,
tieneme cumpagnia
mò ca taggiu truvato,
nun me lassà cchiù.
Dio, ma che me pigia ?
O vì penziero,
penziero mio
che me cumbini ?
Te prego lievamello
a rint’o core
'stu turmiente
o ramm’a forza
e nun cjò dì,
meittela 'ncoppo
e spalle mie
'sta crocia rocia,
tienle strinto
rint’ o core
stu bbene,
famme suffrì
a mme' sulo
chesti pene,
ma dicce qualche vota
c’a voglio bbene,
sì dicceollo pure
si stà cosa nun è cosa.

Nessun commento:

Posta un commento